Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Sååå kallt!

Av Jannicen - 18 november 2010 21:47

Det är så kallt ute att man drar sig för att gå ut, men man måste ju ut vare sig man vill det eller inte. Chance ligger nerbäddad på min huvudkudde. Ska nog bada honnom efter sista promenaden idag. Han är en liten nakenfis, har nästan ingen päls under magen och halsen så han vill ligga där det är som varmast. Alltså under täcket. :) Men det är så skitigt ute nu så det blir mycket bada hund.


Tog nya bilder på fågelungarna idag, den älsta är 17dagar och den yngsta är 9

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannicen - 15 december 2010 14:31

Dagarna bara springer ifrån mig och jag försöker få tiden att räcka till. Men flytten och allt som ska packas, julklpappar ska fixas, hunden ska stimmuleras och jobb på det så blir det lätt att allt annat hamnar åt sidan. Igår fick jag däremot umgås ...

Av Jannicen - 13 december 2010 09:26

Nu sitter jag på jobbet, kampanjen har precis dragit igång och det är massor att göra md flytt, hund och jobb. Vilket visade sig i att jag inte varit jätte aktiv. Men det är bara att rycka upp sig. Fick hem chance nya fina skor som var aldeles för st...

Av Jannicen - 2 december 2010 13:27


Nu letar jag med ljus och lykta efter hunsskor till min lilla kille. Som jag har berättat i tidigare inlägg så fryser han så han inte han gå. Han får kramp och jätteont i tassarna.   Jag har varit inne på http://www.petster.eu/se/ och hittat mass...

Av Jannicen - 30 november 2010 09:36

Ååå det är så sött när fågelungarna vågar sig ut ur holken för första gången. Den älsta ungen tittade ut och tog flygsatts men störtade lite fint ner i halmen som jag har lagt ut. Bra med halm för då blir det mjukt för dem att landa och de kan gömma ...

Av Jannicen - 30 november 2010 09:29

Tänk att få jobba med det man brinner för att kunna ta med sig hunden och att vara fri på sitt jobb, vilken tur jag har. Går och tänker på det när tisdagen känns tung och trist och det känns som en evighet tills helgen.. :P   Ihelgen fyller mitt ...

Presentation


Hej, hej. Janicen heter jag och jobbar i en zoo-butik och har ett stort intresse av djur. Jag har en Dv-pincher som heter Chance och två akvarium. Snart kommer det ett gäng fåglar oxå. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards